pondělí 21. října 2013

Co mě čeká?

Co mě v nejbližší době čeká?
 - 3333 zhlédnutí blogu, chybí mi k tomu jen jeden bodík.
- Stěhování do jiného města. Super. Ale co se taky dá dělat, když můj nyní již ex-přítel má potřebu si hledat milenku na internetu a nevidí v tom větší problém s odůvodněním, že se zatím se žádnou nesešel, tak o co jde.
- Koupě nové postele. To má souvislost s bodem výše. Tu co jsme si pořídili spolu mu mile ráda nechám.
- Oslava babiččiných devadesátin a pořízení nějakého toho prezentu pro ni. Ono to nakonec nebude tak složité. Ne, že bych chtěla babičku odbýt, ale největším dárkem je pro ni, že za ní přijedu já. :-)
- Dohánění restů v práci. Ha, to bude fakt sranda, protože to se mi stává každý rok, že se to ke konci nakupí, abych to pak zázračně všechno bez větších problémů nakonec zvládla. Jsem prostě dobrá.
- Přečíst si všechny ty knížky, co jsem si koupila. Je jich docela dost, ale nevyužijte to, když je sleva. A tak mám teď od pátku doma další. A ještě mám jeden kupon na slevu, takže ještě něco přibude.
- Začnu chodit plavat. Protože se mi letos přes léto podařilo tři kila zhubnout. Na váhu. Reálně to bude asi ještě víc, protože všude píšou, jak svaly jsou těžší jak tuk. Čili asi jsem zhubla víc. No a byla by škoda to přes zimu zahodit, protože vím, že v zimě chodit běhat nebudu. Tak budu chodit plavat. Navíc mám fakt pěkný poprsí, třeba tam někoho sbalím.

Žádné komentáře:

Okomentovat