pátek 4. října 2013

Akce "mazej z domu"

HM-ku mají akci, že když tam donesete tašku obnošenýho nebo jinýho textilu, tak dostanete poukázku na tuším třicet peněz. Já už chvíli uvažovala nad tím, že by nebylo od věci ubrat trochu místa ve skříni, probrarat to a naházet do kontejnerů na textil. Tak tohle mě nakoplo a hned jsem vzala igelitku a nastrkala do ní to, co bylo nejvíc na očích. Což byla záležitost asi tak na pět minut. Až budu mít cestu do města, tak jim to tam pěkně zanesu a aspoň si vyzkouším, jak to celé funguje. Ostatně doma u rodičů mám plnou skříň různých pokladů a už byly i tlaky, ať to vyhodím. Ale víme jak. Místa tam mají dost, takže nějaká ta zaplněná skříň mýma věcma je nemůže trápit. Je pravda, že jsem si nedávno nakoupila velký zavazovací pytle, že to tam naházím a hodím do charitního kontejneru. Zatím k tomu teda nedošlo, ale je to první krok. Když mě všechno strašně dlouho trvá, než se k něčemu rozhoupu. Má to i své výhody. Rozhodně nedělám impulzivní nákupy, abych se pak divila, proč jsem si to vlastně kupovala.

Žádné komentáře:

Okomentovat