středa 18. dubna 2012

Žena v domácnosti

Pokud jste žena a je vám 3X (kdy za X si dosaďte libovolné číslo) a ještě navíc žijete v páru, stáváte se ženou v domácnosti. A jak se to projevuje? Pro mě dnes například dotazem, zda přes týden vařím. Jako vařím? Prosím? To mám po celém dnu v práci ještě stát večer u plotny? Takovej je prostě život. Čím jsem starší tím je serióznější, rozuměj nudnější. Už žádný chlastačky se spolužákama a po ránu zvesela do školy jako na vysoké. Teď, když chci pít, tak musím přemýšlet kolik a do kdy, protože rádo budu řídit. Zato se vás pomalu začnou lidi ptát, kdy plánujete děti. Zejména rodiče a co teprve babičky. Poznámky o vhodném věku prvorodičky se začnou objevovat i jinde. Samozřejmě to s ohledem na svoje vzdělání vím, ale pochybuji, že byste drazí rodičové byli nadšení, kdybych přišla ve dvaceti s outěžkem, což je biologicky naprosto ideální věk. Hold jste mě neměli dávat studovat. :-)

4 komentáře:

  1. Dá se nějak zařídit, abych měla každý večer teplé domácí jídlo, nemusela vařit a nemusela bydlet s tchýní? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jedině rozvoz z restaurace. Nebo přinutit vařit jinou blízkou osobu žijící ve společné domácnosti. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to si asi budu muset pořídit bič :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já třeba po letech, kdy jsem k dosažení svého používala rozumové argumenty a podobně dospělé postoje, teprve nedávno zjistila, že některé situace lze vyřešit pláčem. Paradoxně je takhle pro mě nejméně rozumově přijatelné řešení nejvíce účinné. A co teď s tím? Běžně to rozhodně používat nechci a došlo k tomu v situaci, kdy jsem se cítila poměrně beznadějně.

    OdpovědětVymazat