úterý 17. dubna 2012

Kapitán teplák

Moje práce, zdroj mnoha radostí a strastí. Největší radost je, když mi na účet příjdou moje poctivě vydělané peníze a ještě není ani desátého. A největší strastí je vycházet s lidmi. Musím říct, že se opravdu snažím. Ale opravdu. I k těm co nemám ráda se snažím chovat se korektně, když už tam spolu musíme trávit těch 8 hodin denně. Ale někdy se i pobavím. Ale zase to nesmí být moc, protože tam máme i lidi, kteří se snad chodí smát do sklepa. Takže pšššt! 
A kapitán teplák? Jsem tak trochu kancelářská krysa a v jedné naší kanceláři je teď trendy nosit tepláky. Teď se tomu samozřejmě říká sportovní kalhoty z osvědčené kombinace bavlny a elastanu, ale za mých mladých let jsme tomu říkali prostě tepláky. Nedá mi to nad tím nepřemýšlet a už jsem objevila důvod, proč chodit do práce v teplákách. Kapitán teplák má hodně kilo přes míru. A jak asi uvažuje? Pokud sportuju, tak hubnu. Pokud sportuju, tak mám na sobě tepláky. Pokud mám na sobě tepláky, tak hubnu. :-) 
No a my ostatní jen nevěřícně kroutíme hlavou. Aspoň si protáhnem krční svaly zatuhlé od sedění u počítače.

Žádné komentáře:

Okomentovat