čtvrtek 28. ledna 2016

Tepláková Lady

Všichni dávno víme, že tepláky jsou pohodlné. Už drahnou dobu si všímám, že je to i prudce modní městský oděv. Protože čím větší město, tím víc lidí tam potkáte v teplákách. Já, holka z vesnice, nad tím dlouho kroutila hlavou. Protože my na vesnici jsme vždycky nosili tepláky na zahradu a maximálně na procházku se psem, aby nás sousedi nepomluvili. A pak přítel zjistil, že nemá už skoro žádné tepláky na doma a já se vydala bloumat po obchodech. Tam jsem teprve zjistila, jak jsem byla neinfomovaná, že takové tepláky jsou kolikrát dražší než společenské kalhoty. Páni! A to byl ten zlom. Začalo mi to vrtat v hlavě. Ono pohodlné to je, ne že ne. Takže plán byl jasný! Pokrok nezastavíš a bylo by nerozumné se bránit novým modním trendům. Od včerejšího dne se můžu hrdě i já pyšnit svými novými značkovými a velmi pohodlnými kalhotami, které si nechám opravdu jen na lepší příležitosti. Jen teda nevím, které to budou. To jsem se ještě nerozhodla.

Žádné komentáře:

Okomentovat