sobota 28. listopadu 2015

Lentilková kravička

Nedávno jsem se přestěhovala. Vzhledem k okolnostem to dopadlo tak, že se všechny moje věci přesunuly z místa stávajícího pobytu do místa budoucího pobytu. Nějak se při tom nestihlo to vše protřídit a zbavit se nepotřebného. Tuhle metodu příliš nedoporučuju, protože pak zbytečně převážíte věci, kterýma pak na novém místě krmíte kontejner na textil, plasty a podobně. Jen do kontejneru na textil už putovaly čtyři balíčky. A další se chystá. 
Při tom všem přebírání a organizování věcí jsem zjistila, že mám všeho dost až moc. Takže když se mě teď někdo zeptá, co chci k Vánocům, jen bezradně krčím rameny a vybavím si už i tak dost plnou skříň a těch pár krabic, co ještě musím zorganizovat. Takže milý Ježíšku, hlavně mi nenos žádné velké a neskladné dárky. Ideální by vlastně byly šperky z drahých kovů, protože ty jsou skladné a užiju je vždycky. :-)
A co lentilková kravička? Tu jsem dnes snědla. Měla jsem ji ještě od Velikonoc. Ne že bych ji někde zastrčila a při stěhování objevila. Celou dobu jsem ji měla více méně na očích, ale až dneska na ni přišla chuť. 

Žádné komentáře:

Okomentovat