úterý 9. července 2013

Hello kitty

My všichni, co žijeme svoje hluboce seriozní životy a nejsme s tím až tak úplně vnitřně vyrovnaní, protože je to nuda, potřebujeme občas na něčem ulítnout. Od té doby, co jezdím do práce autem, už nemůže jít večer divoce kalit a jít spát nad ránem, abych dorazila do práce s těžkou kocovinou a zbytkáčem až do odpoledne. A tak dávám občas vyplout na povrch svému infantilnímu já. A protože tento týden mají v Lidlu dětský věci s Hello kitty a protože já mám docela malou nohu, tak jsem si dneska koupila sadu nízkých ponožtiček s touhle ikonickou kočičkou. Bohužel nějak v létě nosím jen sandály a do vysokejch bot budou asi nízký ponožky málo. Tak mě napadá, že si asi budu muset koupit tenisky. :-D Ale víme, ony se daj nosit i do těch vysokých bot. Je to jako když máte pěkný barevný spodní prádlo, o kterém víte jen vy a stejně z toho máte celý den radost. A vo tom to je. Ne nadarmo jsem si letos dala předsevzetí, že budu víc sobecká. Rozuměj, že budu dělat věci tak, aby dělaly radost mně. Protože do teď jsem se hodně podřizovala druhým, abych se jich nedej bože nedotkla a sama si pak nadávala, jaká sem blbka. A to se teď snažím změnit.

Žádné komentáře:

Okomentovat