úterý 30. července 2013

Drsná panička

Dneska jsem vyrazila do marketu, protože tam mají stojan Tchiba a měli mít věci pro zvířátka. Ale asi jsem to střídání blbě pochopila a bude to za týden, protože je tam ještě neměli. Chtěla jsem tam koupit kapky ze šanty kočičí, protože jsem kočce koupila boudičku se škrabadlem a ta potvora tam ještě ani jednou nevlezla. A to jsem si říkala, zkusíme napřed, jestli by ji něco takového zajímalo, ať za to zbytečně neutrácíme peníze a nemáme doma krám, co bude jen tak zavazet. Tak jsem v práci vzala krabici od kancelářských papírů, doma do ní udělala průlez a nechala to kočce na pospas. Kočka přišla, očuchala to a zalezla dovnitř. Super! Bude se jí to líbit, podíváme se po boudičce.
Takže koupím boudičku, donesu ji domů, instaluji. A kočka přijde, očichá a ignoruje ji až do teď. Občas jí tam hodím nějaké ty kočičí sušenky a schovávám tam její hračky, když uklízím. Taky ji teď používám jako zarážku na skříň, kterou se kočka naučila otvírat. A když jsme byli v botanické zahradě, utrhla jsem tam větvičku šanty kočičí. Dala to doma do boudičky, kočka si to vytáhla a válela se na tom jak divá. Tak jsem to rozmačkala vevnitř na boudičce a nic. Asi toho bylo málo.
No a teď měli mít v Tchibu ty kapky. Ale ještě před tím, než jsem tam vlezla, tak jsem prošla kolem zverimexu. Tak jsem koukla na nějaké kočičí hračky. No má jich málo. :-) Koupila jsem jí kuličku, která hrká, takže ta se jí bude líbit. U pokladny mi prodavačka nabízela, jestli nechci i nějaké pamlsky pro kočku. Tak jsme řekla, že ne. A ona se na mě tak podívala, jako by si myslela, že jsem drsná panička, která chuderce kočičce ani nedopřeje. Ale co je pamlsek? Mlsek je něco dobrého, ale pa- je negativní předpona. Chuť x pachuť. Mlsek x pamlsek. A navíc já jí dávám ty kočičí sušenky. Jsem její milovaná panička, která si s ní hraje.

Žádné komentáře:

Okomentovat