středa 6. března 2013

L´obsession de persil

Pokud jste někdy zavítali do běžného restauračního zařízení, jistě jste měli čest s chorobou zvanou v odborných gastronomických kruzích "l´obsession de persil". Dobře, možná že tento termín je můj vlastní výmysl, ale francouzi jsou gurmáni a já mám francouzštinu ráda. Je to prostě posedlost petrželí. Ať si dáte co si dáte, je to taková malá jistota. Petržel tam bude vždycky. Buď kadeřavá jako ozdoba nebo rovnou drobení kolem celého talíře. Jediné, co vás od ní uchrání jsou snad jen sladká jídla. Tam ještě nepronikla. Může mi někdo povolaný vysvětlit, proč to dělají?

2 komentáře:

  1. Nevím. Ale já ji mám fakt ráda :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v polívce ji mám taky ráda. Ale tohle už je fakt posedlost. Třeba ta kadeřavá mě zas tak moc nebere.

      Vymazat