neděle 10. března 2013

Gougouni jsou všude!

Sice teda nevím, co to ti gougouni jsou, ale jsou všude. Hlavně teda ty pidisáčečky, ve kterejch je v Albertu rozdávají. Ty jsou opravdu všude. Po zemi. Kdybych někdy zabloudila na sídlišti, tak půjdu po nich jako po stopách a hlady neumřu neb Alberta jistě najdu. Smysl těhdle akcí mi opravdu uniká, ale já taky nejsem cílová skupina. Sranda je, že mě pak před marketem přepadávají děti somrující o tyhle blbosti. Všechny tyhle nálepky, body a slevový poukazy za určitou utracenou částku to je opravdu mor. Stejně tak jako reklamní letáky. Člověk nejde přes víkend do schránky a pak z ní vytáhne tak půl kila papíru. Je to děs. Tak já se tu snažím recyklovat, šetřit přírodní zdroje, abych pak ob den vyhazovala na kila tohodle balastu ze schránky. Tomu říkám vyspělá moderní společnost.

2 komentáře:

  1. ja letaky recykluji a davam je bud kuratkum a kacenkam do odchoven nebo detem do skoly do sberu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nechápu to množství, dneska odpoledne, ani ne po 24 hodinách to zas bylo plné.

      Vymazat