pondělí 25. srpna 2014

Co je super na chladném počasí?

Víte co je super na chladném počasí? Poprava vkusu se milosrdně halí do kabátů. Lidičkové na ulicích se nám začínají přioblékat. Spodní prádlo začíná být opět skryto zrakům kolemjdoucích cizích lidí. A já mám někdy chuť na ty lidi křičet: "Pane, pokud teď máte na sobě bundu, v čem budete chodit, až bude mínus dvacet?" A samozřejmě mě se lidé zase ptají: "Není ti zima s těma holýma nohama?" Ne, není. Nemrzne, teploty neklesají pod deset, patnáct stupňů. Mám uzavřené boty. S klesající teplotou jsem za exota, protože v takové zimě přece nikdo sukni nenosí. Bez punčoch. A vlastně ani s nima.

2 komentáře:

  1. ahaaha... já tedy taky plánuji chodit ještě normálně v šatech s holýma nohama, minimálně tedy do půlky do září. stejně to vypadá, jakože tady zrovna začalo babí léto. a dokud je nad patnáct stupňů, tak se to podle mě dá. dneska jsem si rebelsky vzala dokonce i žabky! (ale trošku zima mi byla, to jo)

    OdpovědětVymazat
  2. Včera tu ráno bylo 6 stupňů. Dneska bylo 11, ale nějak sem měla přes den pocit, že to snad i slezlo dolů. Ještěže mám v práci i mikinu a tu sem si přioblíkla. Jako kombo svetr a mikina mi na srpen přijde hodně nešťastné. Jo a taky sem si dneska vzala kalhoty a asi tři lidi se divili, že mám kalhoty. Pravda, pro mě to byl taky zvláštní pocit po tak dlouhé době. :-)

    OdpovědětVymazat