sobota 23. února 2013

Sněhulák postaven

Dneska sněží, to už si asi všimli všichni. Původně jsem ráno chtěla jít do města, ale pak jsem se na to vykašlala, protože jsem tam ani pro nic nemusela. A tak jsem zůstala pěkně doma, něco poklidila, něco vyprala a uvařila oběd. Odpoledne jsem si na chvíli zdřímla. Jsem nějaká spavá teď v zimě. V úterý jsem si zdřímla ráno v práci (na tom by nebylo nic až tak divného), odpoledne v práci a dokonce i v domově, kam chodím jako dobrovolník. Naštěstí po cestě domů autem se mi spát nechtělo.
No a když jsem se dneska odpoledne probudila, tak už byla tma. A vyrazili jsme ven. Napřed pověsit koule pro ptáčky na stromy tady na sídlišti, pěkně strategicky tam, kde to uvidím z okna nebo po cestě domů. A pak do města na dortík. Po cestě zpátky v parku jsem postavila sněhuláka. Rozhodně jsem nebyla jediná, kdo stavěl. :-) Další skupinku jsem viděla po cestě zpátky. A taky neměli s sebou žádné dítě jako zástěrku pro tuhle dětinskou činnost. Ostatně všude je plno sněhuláků. 

Žádné komentáře:

Okomentovat